Fogadjunk, hogy kitalálom, milyen munkahelyet szeretnél?
🌟🚀🦄😃 👮♀️👩🎓👩🍳👩🔧👩🚀
• Megbecsülést
• jó hangulatot
• keveset kell dolgozni és sokat keresel (vicceltem 🙂 )
• jó munkakörülményeket
• jó főnököt
• csapatba tartozni
• hogy legyen értelme a munkádnak
• hogy értéket teremts
• érthető, jól definiált feladatokat
• fejlődési lehetőséget, perspektívát
Na, akkor olvasd tovább 🙂
Irodavezetőt keresünk 2. kerületi ügyvédi irodába.
A fenti listából mindegyiket kipipálhatod, sőt, még fejlődhetsz is náluk.
Előny, ha precíz vagy, képes vagy átlátni a feladatokat, önállóan priorizálni őket, valamint összefogni a dolgokat.
Tehát a feladatok:
• Személyi asszisztensi teendők, emailek kezelése
• Az irodához kapcsolódó dolgok intézése, pl. irodaszer rendelés
• Doksik iktatása, scannelése
Az iroda a 2. kerületben, a Budagyöngyétől nem messze van.
Amit mi szeretnénk:
Ne csak időszakos állásnak tekintsd ezt a helyet, ne csak dobbantónak használd. Mi hosszú távra keresünk kollegát, munkatársat. Betanítunk, összeszokunk, és utána hosszú évekig szeretnénk együtt dolgozni veled. Csak akkor jelentkezz, ha Te is így gondolod.
Legyél megbízható, precíz és proaktív. Kommunikálj jól és illedelmesen az emberekkel szóban és írásban – néha angolul is.
Ha szorgalmas vagy és minden klappol, azt időnként fizetésemeléssel és egyéb juttatásokkal fogjuk díjazni.
Win-win 🙂
Na, akkor jelentkezel?
Tapasztalatunk alapján az ilyen állásokra nagyon sokan jelentkeznek, és mi gyorsan meg is akarjuk találni a kollegánkat, legjobb lenne októberi kezdéssel.
Ezért ne halogasd, jelentkezz még ma, mert 1-2 napon belül már egyeztetjük az interjú időpontokat.
Küldd el ide a részletes, fényképes önéletrajzod, és hamarosan visszajelzünk: katalin.incze@vallalkozas-katalizator.hu
Ha van Linkedin profilod, azt is mutasd meg 🙂
Ha kérdésed van, írd bele az emailbe bátran.
Szép napot! 🙂
#állás #személyiasszisztens #irodavezető #állásbudapest #officemanagerjob